Klančnik = Repnik = Štromajer

> English



1. Medmrežna verzija - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - #

Mojca, polulaj se prosim na Takasija!
Mojca, polulaj se prosim na Takašija!
Klančnik = Repnik = Štromajer

[MS IE 6+]




2. Predstava - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - #

Klik FOTO Klik FOTO Klik FOTO Klik FOTO
FOTO: 20x15 cm, 300 dpi, 24-bit RGB, JPEG uncompressed / s klikom na malo fotografijo se vam bo odprlo novo okno, ki bo vsebovalo fotografijo v resoluciji za tisk

lokacija: Moderna galerija Ljubljana, 3. - 21. marec 2005
producent: GVR babaLAN - zavod sodobnih umetnosti
soproducent: Virtualna baza Intima – zavod za sodobne umetnosti
sodelavci: Stefan Doepner, F18 – Institut für Kunst, Information und Technologie, Hamburg; Davide Grassi, Aksioma; Ksenija Kaučič; Alenka Oblak
projekt so omogočili: Ministrstvo za kulturo RS, Mestna občina Ljubljana
zahvala za podporo: www.vega.si, www.bigbang.si, www.rec-rec.com, MC Brane vs. BeitThroN

V prostranstvih samote lepota ni dovolj.

Klančnik = Repnik = Štromajer ne razmišljajo o zgodbi, zanima jih samo zgradba: ženska v prostoru in moški v zaporu. Zato so ženske prilepili ob zid, moške pa na rebrast strop (ljubezen brez milosti). Mojca, polulaj se prosim na Takašija! se v belini (...umetnost mora biti bela in lepa!) neprezračenih kletnih prostorov Moderne galerije Ljubljana kaže kot dinamična struktura permanentnega spreminjanja predstavljenih enot: na ogled je tisoč filmov, bazen, kič polička, zid ter še nekaj manjših drobnarij. Celota je tako zaokrožena šele na koncu, kot se za predstavo spodobi. Mojca, polulaj se prosim na Takašija! je sproščena, kot je sproščena Slovenija!, v fokus postavlja zapleteni odnos med nekodiranim in kodiranim, med spoznanim in nespoznanim, kakor se izrisuje na skrajni robni črti političnega kiča in pravljičnega ekscesa. V volilno telo vnaša sladki nemir skrivnostnega parlamentarnega pričakovanja. Je zelo nerodna in najbrž nedokonč(a)na. Prozorna knjižnica (o kateri ni treba reči ničesar, saj je tukaj že predolgo) in bazen, napolnjen z vodo, omogočata neslutene manipulacije z demokracijo: od nedolžnega glasovanja do kaznivih dejanj: radoživo lulanje desetletnih deklic na dragoceno sliko Takašija Murakame je mogoče preprečiti samo z neskončnim prepričevanjem, lažnimi obljubami, zavajanjem in ponavljanjem neresnic. Vzpostavljanje takih fluidnih razmerij omogoča performativno premikanje, ki se manfestira v Evakuacijah: naj cveti tisoč cvetov! Velike ženske poljubljajo majhne deklice, majhne deklice pa velike kapitaliste. Ekonomske teorije se vzpostavijo ali padejo prav na področju umetnosti. Z ekonomiko umetnosti smo ali nismo. Ekonomika umetnosti je supermarket, prostor, kjer se rojevajo pravljice.
Wirtschaft ist tot.

Film casting: Anže Sever, Neda Hafner, Ana Cloi, Lana K. Gotvan, Igor Štromajer, Maja Klančnik, Ana Ružič, Pedro Saavedra, Bato Pečečnik, Irena Gorogranc, Zoja Jenko, Lenart Žuber, Hermina Glaser, Pika Klančnik, Vlado Gotvan Repnik, Matej Stiplovšek, Bojana Kunst, Lola, Jože Klančnik, Katja G. Šugman, Ark, Siwka Biba, Janko Mandič, Ina Tara Kim, Tomy, Stefan Doepner



3. Evakuacije - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - #

Prva (Najhitrejša) Evakuacija

petek, 04.03.2005 ob 08:32

Predstavnika Moderne galerije sta iz predstavljenega konteksta odstranila dragocene mikrofone VID-203C-50MW-N.


Druga Evakuacija

četrtek, 10.03.2005 ob 17:00

Evakuacija 800 knjig, ki so jih Klančnik = Repnik = Štromajer v kartonastih škatlah, ob sodelovanju vseh prisotnih, odnesli na varno lokacijo.

+ strokovno vodstvo po predstavi:
Filozofinja in teoretičarka sodobnih umetnosti dr. Bojana Kunst - www.kunstbody.org - je iz Malevičevega antidatiranja slik popeljala dogajanje skozi globino prozorne knjižnice ter s traktorjem znamke Zetor zanesljivo pristala v temporalnosti evropsko-ameriškega in Mojčinega bazena.


Tretja Evakuacija

sobota, 12.03.2005 med 10:00 in 12:00

Klančnik = Repnik = Štromajer so, ob prepevanju borbenih pesmi iz prve polovice dvajsetega stoletja, izvedli evakuacijo bazena in njegove projekcije. Tri Mojce so zaradi evakuacije protestirale.


Četrta Evakuacija

[neznano] ob [neznano]

Ilegalna evakuacija.



Peta Evakuacija

sreda, 16.03.2005 ob 16:30

Evakuacija drobnih objektov: veslo, kozarec vloženih kumaric, dve oljni sliki, zob jamskega medveda, prozorna plastična vrečka, lesena polička, dva rdeča fotelja in objekt C49.


Šesta Evakuacija

četrtek, 17.03.2005 ob 11:13

Mojca Protečnik je v pritličju Moderne galerije, pred steno z napisom Mojca, polulaj se prosim na Takašija!, z neprekinjenim curkom 97 sekund urinirala na parket.


Sedma (Velika) Evakuacija

petek, 18.03.2005 od 11:02 do 17:00

Travmatična evakuacija daljinsko vodene samodejno potujoče lesene škatle na stropnih tirih, petih DVD predvajalnikov z daljinskimi upravljalci, dveh video projektorjev in štirih črno-belih mini televizorjev.
Klet Moderne galerije je ostala prazna, lepa in bela, Klančnik = Repnik = Štromajer pa so jokali.


Osma (Poslednja) Evakuacija

ponedeljek, 21.03.2005 ob 15:00

Klančnik = Repnik = Štromajer so se evakuirali iz Moderne galerije.

Kdor nadzira preteklost, nadzira prihodnost.


# babaLAN, 2005